dijous, 10 de juny del 2010

parlem de Música? Selva de Mar

Hola visitants d'altres galàxies pròximes o llunyanes ... avui apareixo per a presentar-vos una serie de personetes terrestres que fan coses molt interessants ... i que a més teniu l'oportunitat d' anar-los/es a veure ja que viuen en proximitat ...

En primer lloc vull parlar-vos de "Selva de Mar" que a part de ser un barri de Barcelona i un municipi de L'Alt Empordà també és un grup o millor dit, un projecte sonor molt molt molt interessant... que fuig dels límits marcats i busca anar més enllà ... (o així ho veig jo) ...

... quan els sents saps que no pots passar-ho per alt ... s'ho valen i molt! Jo vaig tindre la sort de passar pel carrer adequat la nit adequada i trobar-me'ls allí al carrer i a partir d'aquell instant, la nit va canviar i això ... això (per sort o per desgràcia)no ho aconsegueix qualsevol:




Els membres són dos: Sasha Agranov i Pablo Wayne, els quals tenen altres projectes paral.lels igual d'interessants.

Sasha Agranov (violoncelista) és un dels dos creadors de la Companyia "Circus Delirium" en la qual és mescla música, acrobàcia, dansa, etc; i mira per on, que jo sense conèixer aquesta relació amb Selva de Mar ... sense saber ,ni tant sols, què era Circus Delirium ... em vaig trobar l'espectacle a la nau Artkatraz la nit del meu aniversari ...

Pareix que tots els camins em porten a Selva de Mar ...

....................................................................

PROXIMAMENT a "parlem de Música?" = "Don simón y telefunken" Y "Cabo Sant Roque"