divendres, 29 de gener del 2010

Where The Wild Things Are

"Where The Wild Things Are" Títol en Castellà: "Donde Viven Los Monstruos"

Aquesta pel.lícula està extreta d'un llibre infantil creat per Maurice Sendak i està dirigida per un "nen gran" anomenat Spike Jonze!

"Personalment" jo no coneixia el llibre, però sí al director, del cap del qual surten coses molt molt boniques i molt especials (i a vegades una mica boges) ... m'agrada aquest senyoret ... sí sí, m'agrada ...

Aquí teniu una petita GRAN pel.lícula:



Per cert, una gran part de la banda sonora està feta per Karen O , cantant dels "The Yeah Yeah Yeahs" i antiga companya sentimental de Spike Jonze.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Mmm... em sembla una bona proposta. El títol m'atreia però no sabia de què anava. A veure si puc enganyar algú per anar-la a veure.

Jordi Casanovas ha dit...

Sí que fa bona pinta!!

Srta "Y" ha dit...

Hola Xexu i Jordi!

Tot va a gustos... a mi em va molar molt!!!

No se si encara la passen pels cinemes ...