divendres, 30 de maig del 2008

...de força major!

Aparentment era un somni inofensiu... lo que em preocupava era, que era un d'aquells somnis que em perseguien ...

Somni:

" Un meteorit gegant s'aproxima a la terra poc a poc, se que és el fi dels nostres temps, ho noto a cada cèl.lula del meu cos i amb els ulls ben oberts m'assec impotent mirant el cel... llavors... al moment just de la col.lisió ... em desperto d'un *sobresalt"

(* sobresalt: quan saltes per sobre d'un salt anterior i/o quan et passes de sal amb el menjar)

Però el sret Amanyaga m'ha fet vore la magnitud d'aquesta estrafalaria visió... se veu que els dinosaures porten anys enviant-nos senyals a través dels nostres somnis... el missatge és clar :

"La fi del món està prop"




Jo no se vatros... però a mi això em talla lo rollo una mica... just ara estava aprenent a fer el pi, concretament el pi de fulla rogenca i a més, estic a la lletra "K" de l'enciclopèdia per gent al.lèrgica al peix ...

al.lergia al peix he dit?... començo a entendre cretes coses... i a deixar d'entendre'n moltes altres...

Per tan, i com a conclusió immediata i compulsiva: Hem de fer alguna cosa!...

De moment he confeccionat un cartell anunciant la fi del món (en plan xungo xungo) i demà em passejaré amb katiusques grogues per les Rambles... portaré el cartell ben amunt per a que el veigueu tots/es....... però no és suficient.....

.......Sreta Proudemaaax .......Help!!! .... S.O.S.O.S.O.S.

continuaré pensant ...

vos mantindré informats... espero que no sigui massa tard...

15 comentaris:

APV ha dit...

Vull pensar que n'hi ha prou amb el seu cartell, però vostè i jo sabem que no és suficient... Hem de conseguir que hi hagi un cartell dels que vostè ha disenyat a cada Rambla de cada poble!

Aprecio moltíssim el seu coratge i valentia, ara ja ha estat molt clarament senyalada per ELLS com a enemiga (ho intuïen, però ara ja forma part de la llista negre de màxims enemics). Vagi amb compte, ja ho sap, si necessita ajuda una vegada haguem informat la humanitat ja sap que pot disposar de la meva xarxa d'aliats que vindran a casa seva a portar-li menjar per sota la porta...

proudemax ha dit...

No dono a l'abast Srta. "Y"!!!

I ja no entenc res... si jo he d'evitar que tots vostès sapiguin la veritat... representa que he de lluitar metafísicament contra vostès i per tant som enemics?

kaaaa meeeeee aaaaaaaa meeeeee yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

moi de tiana ha dit...

intentaré propagar el missatge per Tiana, tot i que no tenim rambles; igual em planto a la plaça de la vila, a veure si puc aconseguir unes katiuskes, que amb la crisi de grogues la cosa està xunguíssima. lo del fluorescent sobre negre no crec que funcioni, no?
i no defalleixis amb el pi de fulla rogenca, ens pot ser molt útil més endavant...

vafalungo ha dit...

Oh! I a quina hora diu que passejarà amb les katiuskes grogues? Si es tracta de tocar-se el nas amb la llengua em sembla que li puc donar unes quantes lliçons. És un passatemps entretingut mentre s'espera al meteorit i al meteocat.

Com sabeu vosaltres ha dit...

De moment no se l'ha vist per les Rambles... tenint en compte que el demà ja ha passat, ho podria fer lluïnt un cartell amb la senyal xunga1 de l'esquerra?

Que bé se m'entén. Sort que per decisió dels dinoSauras encara no és massa tard.

Lycaon ha dit...

Això de tocar-se la llengua amb el nas és una qüestió genètica, com ara poder girar tota la llengua o poder tocar amb la llengua la XXXXXX...la qüestió: si ja no està en edat de creixement, Srta. Y, malament rai. Ja es pot acabar el món.

Srta "Y" ha dit...

sret amanyaga... ja està, ja me passejat per tots els pobles i poblets de Catalunya amb el cartell... he fet amics i enemics... i he vist tantes coses que no sabria ni com explicar-li....
...no li sembla extranya aquesta calma i tranquilitat d'aquests dies?... ja no se que pensar...

sreta proude! nooooooo vosté no!...sense la seva ajuda tot es complica molt més!

sret moi de tiana no li aconsello el fluoresent sobre negre... doncs les imitacions de katiusques no els ho senten massa be... no ho fasi, pot ser perillós!

sret vafalungo! si! tenint en compte que la fi del món esta prop, li agrairia unes classes intensives de tocar-se el nas amb la llengua!

sret albert he estat ocupada anant de poble en poble amb el cartell... ara faré unes samarretes amb la senyal xunga 1 de l'esquerra i pel darrere la xunga 2 de la dreta... vosté i jo ja ens entenem!

sret lycaon no hi ha res impossible... potser em passaria tota la vida, pero li asseguro que acabaria tocant-me el nas amb la llengua... el problema és que ara ja no tenim temps!

Anònim ha dit...

Srta "y" diu : "Jo no se vatros"

En Catalá correcte, se ha de dir... "vosaltres"

Au

Srta "Y" ha dit...

sret anònim... sento informar-li que "vatros" és correcte......ooooohhhhhh........ però "se ha dir" no ho és........oooooohhhhhhhhh............

intueixo que sap lo que em pica, no?!

Generador de comentaris obvis ha dit...

A la Srta. "Y" li pica que es posin amb el seu dialecte, però no es pot rascar.

Anònim ha dit...

*rasca* *rasca*

Com sabeu vosaltres ha dit...

Srta Y, tots dos sabem que el que més pica és aquest munt de punts. Per tant, seguim sabent-ho (és un imperatiu).

Anònim ha dit...

...

l'1, 2, 3 del pallasso ha dit...

ja hem demanat 200 caixes de katiuskes grogues per entregar-les a l'entrada de la carpa.
grata si no pica que el que no cura rasca

Anònim ha dit...

Actualizació ya ¡¡¡ que portem 18 días...
Fraude ¡¡¡ com no actualitzes boicotejarem lo teu blog ¡¡¡

Xeic ¡¡¡