dimecres, 12 de desembre del 2007

La tita del Rei Mac

Ara que ve Nadal explicaré la nit que vaig veure la manguera del rei Melchior... doncs be, al poble de ma iaia (poble de 300 hab.) els reis venen amb cotxe i van a la plaça del poble a on s'asseuen a unes cadires reials i amb l'ajuda dels patges van repartint regals al nens del poble. Aquesta cerimònia pot durar unes dos hores, després els pares comenten la jugada amb els altres pares i finalment marxem tots cap a les cases... aquella nit vam ser els últims en marxar pq vam anar de visita a casa la meva revesiaia... però al cap d'una estona vam marxar, ja no hi havia ningú pels carrers... ningú dic??!... vaig girar el cap cap al carrer del costat i a que no sabeu que vaig veure?!!.... vaig veure al exelentíssim Rei Mac Melchior, amb la seva capa de vellut i la seva corona brillant i amb la seva titoleta entre les mans mentre li sortia un raig abundant de pipi que xocava amb la paret tot creant un llarg rierol... i ens vam mirar directament als ulls... be, jo no li vaig mirar ben be als ulls... però és clar, era la primera manguera màgica que veia a la meva vida...

jo: " mireu... lo rei ...mmmmm... lo rei està fent pipi ¿!?... allí..."
papa: " los reis també pixen dona!"
jo: "........"


I aquell dia vaig entendre ( a part de que los reis també tenen pipi) que si els Reis Macs ruixen amb la seva manguera les parets dels pobles no passa res!!!...

4 comentaris:

Striper ha dit...

Ostre jo no recordo que m'haguin dit mai que la meva manguera fos magica o potser si..

vafalungo ha dit...

Oooh, un motiu més. Ara sí, ja està, patges i camells, crideu tots amb mi: Visca la República Màgica d'Orient!

Jordi Casanovas ha dit...

Bravo! senzillament genial i divertit ... quin fart de riure. I cal dir que fa uns quants anys vaig acompanyar als tres reis a fer unes copes al Dreams (un bareto de els mateixos quants anys de Badalona)evidenment els cubates van anar per compte de la casa.

Srta "Y" ha dit...

sret striper és qüestió de posar-se una capa de vellut i una mica de purpurina dorada a la titolina!

sret vafalungo...Visca! visca el pipi màgic!

sret Jordi... he decidit fer la carta als Reis macs de Badalona que molen més!