divendres, 28 de desembre del 2007

6 dies sense internet


Iepa!... després de 6 dies sense internet ja torno a estar a la meva caseta verda que ni és verda ni és una caseta... però enfí... la imaginació te molt poder; i que em trobo al obrir el bloc?!... doncs un premi solidari! premi que m'ha atorgat el senyoret Jordi Casanovas del bloc: Cròniques de sota el mugró... Gràcies Jordi!... suposo que ja sabeu de que tracta el premi però si no ho sabeu i teniu una certa curiositat clikeu AQUÍ... i llegiu el comentari d'en Jordi.

Vaig a continuar amb les meves maniobres de llimpiesa del hogar... ja que la casa està agafant una tonalitat gris-marró sospitosa...

3 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

a disposar pel que faci menester ;)

Com sabeu vosaltres ha dit...

Ieps, després d'una setmana amb l'ordinador de baixa s'agraeix tornar a incordiar una mica per aquí.

Torno a ser una forma de T lliure

Striper ha dit...

Felicitats per el premi i continua amb la neteja feliz 2008.